Mina finaste och bästaste julklappar ! Tack så fruktansvärt mycket allihopa <3




Av Min älskade syster och bror denna gång Lovisa och Marcus fick jag bestick.
Och det behövs VERKLIGEN! Tack så mycket sötnosar ! ♥

Fick Godis (bilpåsar, tomeskum, jultomte och plopp) på morgonen av Pappa och Loisan.
Och Denna  i julklapp ! kommer ju att komma till användning iallafall :) TACK så HEMSKT mycket ♥

Av Fanny och Käller fick jag det här spelet ! hihi :) kommer definitivt att användas på nyår ;)
tack så jättejätte mycket kära ni ♥

Åkte till Jeanette dagen före och fick mina paket utav dom. Jag fick parfymen på bilder den stora "rosa" massor av ansiktsmasker, nagellack (HEJ NYÅR) och hårinpackning + en parfym av Faster den vita lilla på bilden.
Tack så himla mycket för presenter(NA) ♥

Av Mamma Peter Alex och Amanda fick jag dessa skitfina kuddar, kommer passa fantastiskt in i vårat vardagsrum !! och 2 korgar som piffar upp hallen lite. Tack så oerhört mycket Mamma och Peter ♥




Det här fick jag av Ulrika och Mats (marcus mamma) Tack så jättejätte mycket för att jag fick julklapp utav er. Så fint och så himla snällt ! kommer användas nu på en gång. Kram på er ♥

vi fick även dessa , ifrån Marcus familj , älskar sånna här saker som lyfter upp så otroligt mycket! så himla fina grejer. Och helt perfekt med nya knivar + ett ställ på det, ååh känner mig verkligen vuxen nu :D
tack så jätte mycket kära ni !! ♥


vi fick även en elvisp av Marianne och Janne (Marcus pappa och "tjej") tack så mycket !


Av Mormor och Roger fick jag en vinterjacka ! fick den i förväg men så himla glad för den. Behövdes VERKLIGEN. Sen är det så att Roger jämt fått köpa California White åt mig när jag ska ut, så då fick den i julklapp, på skojj liksom hahaha, så snällt :) Tack så otroligt mycket för det bästa ni ♥

Av marcus underbara och fina mormor Barbro fick jag tusen kronor och av Marcus sköna morbror Henrik fick jag 500 kronor. Tycker det är jobbigt att ta emot så mycket menj jag blir verkligen så otroligt tacksam och glad, det värmer så mycket inombords att någon vill ge lilla mig någonting den tanken gör mig verkligen lycklig.
Tack så himla mycket ♥

Av min hjärtis fick jag en väska som man oxå kan ta ur själva väskan och använda som necessär.
Med massa underbart doftande saker i. Kommer defitnitvt komma till användning (redan nu ikväll hihi)! fick en body lotion som luktar bedårande som vi ska använda på varandra ikväll och ge varann massage, längtar!!
tack så jätte mycket mina finaste underbaraste älskling för presenten ! love you ♥♥



Nu kanske ni tycker jag är dryg som lägger upp allting såhär. ♥♥♥ Men jag är så otroligt tacksam och lycklig för allt jag har fått. Jag älskar att ge bort saker och att förhoppningsvis göra någon annan människa glad, värmer i hela kroppen. Och att någon vill göra det för mig, det är obeskrivligt. Jag blir så fruktansvärt lycklig ! Åh en sån fantastisk Julafton jag fick. Åter igen TACK SÅ OTORLIGT MYCKET FÖR PRECIS ALLTING, att jag fått dela dagen tillsammans med er, för glädjen, för gemenskapen, för alla finaste presenter, för ALLT! ni är bästast allihopa ! KRAM PÅ ER ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0