Min Julafton

Jag klev upp klockan sju hos min Mor. Väckte Mamma så slog vi in Alex och Amandas Presenter :)
Så kom Loisan och hämtade mig klockan 8 och jag körde upp till Pappa.
Där var dem vaken. Jag ställde mig och gjorde frukost till Mig Marcus och Lovisa, så satt vi där och mös ett tag med massa gott. Sen lockade jag Lovisas Hår, Hon färgade mitt hår och jag duschade.
Maria och Dan kom förbi (faster) med paket, så fikade vi och pratade lite.

Åkte till Loisan klockan halv 2. Dom skulle vidare till Blommaberg och fira så jag stannade kvar ensam tills Peter och kom och hämtade mig. Då åkte vi och hämta Marie sen hem och åt julmat.

Efter det klippte jag Marie och vi(JAG) delade ut julklappar, ♥hoppas alla blev glad över vad dom fick, inkl Pappas sida♥ .

Runt 6, skjutsade Peter mig till Bollnäs. Till Marcus Mormor. Alla kom och kramade mig (utom Marcus) Det var, Ulrika, Mats, Henrik, Barbro & Niklas. Vi körde igång med julklapparna nästan direkt.
(Dom hade såhär att man ger ett paket och väntar tills den personen öppnat det. Det var faktiskt mysigt, aldrig varit med om det, hihi!)

Kändes som alla blev jätte glada av det lilla dom fick ifrån oss (mig) och jag blev jätte glad av vad jag fick av dom (som ni kan läsa i nedre inlägget.) Vi satt där ända till klockan 1, halv 2 då gick vi hem.
Spelade postkodsmiljonären, lyssnade på musik, pratade och hade det supertrevligt.
Ing-marie, Mattias och Britta va även förbi. Var riktigt mysigt. Tack för att jag fick spendera en stor del av afton tillsammans med er. Så himla fin gemenskap och härlig stämning! ♥

Av Mig fick Marcus, 1långärmad farfarströja och en kortärmad, en vanlig t-shirt & en huvtröja, hårspray (för att han alltid tar min) + ett jätte fint armband. Hoppas det blev bra älskling ♥

Tack , Pappa, Lovisa, Marcus, Mamma, Peter, Alex, Amanda, Loisan, Marie, Mormor, Älskling, Barbro, Ulrika, Mats, Henrik, Niklas, Älskling för att ni gjorde denna dag till någonting så fint, så bra.
Hoppas eran dag blev till någonting bra också ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0