make-up

det har blivit nått galet med mig..
Förr gick jag inte till skolan eller överhuvudtaget ut, utan smink, utan fixat hår Plattade håret VARJE dag. dock kunde jag använda mjukis jämt jämt jämt.
Nu sminkar jag mig knappt, brukar häva på lite puder för att inte se så "röd" ut men inget mer.
Det har t.o.m börjat svida när jag använder mascara.  Jag plattar håret MAX 10 gånger i månaden om ens det, har uppsatt nästan hela tiden eller självfall.
Det har verkligen inte varit jag. Det är nästan så att jag känner mig tvungen att ha jeans om jag ska någonstans.
Förutom på Måndagar i skolan för då är det NK och Svenska. Eller om jag ska till Ica. Annars försöker jag alltid ha på mig leggings/jeans.  Känns skönt att vara sån. Att inte behöva sminka sig i en kvart på morgonen.

Nu tar det bara 5 minuter att bli klar från då jag kliver upp. Hur Skönt?
Visst man kanske inte är lika "fin" utan smink. Men man ser ändå "finare" ut dom gångerna man nu ska vara fin eller ut och parta. Man slipper gegga runt med mascara varje kväll och slita på håret så som plattången faktiskt gör!det är så otroligt skönt ska ni veta! det är finare att vara naturlig. Promise.



dom här bilderna kanske var lite "dåliga" att visas osminkad. Men jag har inga andra just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0