kommande

tack Jenna för kommentaren! jag tror det var ägglossning för det var då jag skulle ha det. men helt sjukt visste verkligen inte att man kunde få så fruktansvärt ont!

Helgen Planer
Fredag. Kanske utgång med Fanny och Käller
Eller mys framför Idol finalen.
Är oxå sugen på att åka till Edsbyn.
Lördag. förhoppnigsvis åka upp till farfar med farbror träffa pappa och förhoppningsvis mina fina syskon.
Ozzie kommer nog oxå hit.
Söndag. Slapp dag

Nästa Vecka.
Måndag - körlektion (borde egentligen åka till skolan, inför prov på NK;n och inför prov Svenskan)
Tisdag
- Modell?
Onsdag - Ledig
Torsdag - har för mig vi skulle ha egenhårvård på fredag men läste på Jossesblogg att de va torsdag så. Egenhårvård. ( skulle egentligen på julbord med mamma så vi får väl se hur det blir med det.. )
Fredag - ? kund ? vet inte..
Lördag - Valbo med Mamma och Marcus
borde försöka åka måndag och torsdag..
-
Julveckan
Måndag- Prov NK och Svenska (MÅSTE DIT!)
sen ta jag lov!
Fredag - åker till Mamma och är där spelar bingolotto (uppesittarkväll!) alltid så otroligt mysigt.
Lördag - åker upp till Pappa på morgonen är där till 2-3 åker till Mor och är där tills ungefär 7 och tar bussen mot till Bollnäs och går till Marcus mormor och spenderar min julaftonskväll där.

ÅÅH VA DE SER BRA UT!
(gjorde denna lista mest för min egna skull:D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0