jag orkar inte

jag orkar inte bli lovad saker och ting och sen att den jag älskar skiter i det då man längtat hela dagen . Jag orkar inte höra att jag är känslig att jag gråter ofta, att jag är svag visst det kanske jag är/gör . Men det är jag . Så älska mig för den jag är , eller lämna mig . jag orkar inte höra att jag inte betyder nått att jag inte är lika viktig . Jag orkar inte höra att jag är dålig . Jag orkar inte gråta fast dom rinner ändå .  jag orkar inte att dom jag älskar mår dåligt och är ledsen just nu till jul . jag orkar inte skolan jag orkar inte plugga varken till skolan eller körkortet . jag orkar inte bråka med marcus jag orkar inte va ifrån han såhär länge och veta att han inte vill veta av mig . jag orkar inte vara ensam . jag orkar inte att det brister då jag är helt ensam . jag orkar inte vara mindre viktigt än allting annat - jag vill oxå betyda nått . jag orkar inte vara så svag och töntig som vissa ser mig . jag orkar inte låtsas vara glad - att skratta när jag bara vill gråta . Jag orkar inte med livet just nu . och jag orkar inte att farfar har lämnat oss för alltid :'( fuck life .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0