It's growing

Fan jag hatar folk som ska ringa och få folk att må dåligt nu till Jul . Komma med skit baserat på ingenting . Fu .

Glad att min Blogg verkar växa iallafall . Går mellan 45-60 besökare om dagen och uppemot 150 sidvisningar! jätte roligt , verkligen . Börjar även slinka in lite kommentarer dessutom! skoj ! :) Är man verkligen SÅ intressant , haha ;)
Nu har jag städat hela lägenheten om någon klagar i morgon då exploderar jag känns det som.
Skulle ha tvättat men dom hade ju stäängt dörrjäveln så kom inte in. Har tid i morgon istället kl 10. Förhoppningsvis är det öppet då. Så kan inte duscha ikväll eftersom jag inte har någon handduk, uäääsh .. Vill sova NU men klockan är ju bara 7 . Va ska jag roa mig med då ? :( gå och lägga mig endå kanske . Får se , kramis !


Lillebror och jag. 1, och 8 år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0