i brist på annat att göra

KÄRLEK:
Är du kär just nu? -  mer än nånsin
Har du någon tjej/kille just nu? - ja det har jag
Har du dumpat någon? - ja
Har någon dumpat dej? - mm

Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? - nej. varför skulle jag?
Vem kysste du senast? min prins!
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? - nej. han är ju MIN kille!



SKOLA:
Är du duktig i skolan? - Jadå
Har du bra betyg? - Ja, för att inte vara den som anstränger sig så aboslut.
Har du fått göra ett omprov någongång? - 1 gång
Har du fått ett bra resultat på ett prov? - ja
Sköter du dej i skolan?- jadå
Har du tuggat tuggummi under skoltid? - men ja

haft mobilen på lektionstid? - always
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? - nej


FAMILJ:
Hur många är ni i din familj? - I mammas 5, i pappas, 6, min och marcus 4
Bor du tillsammans med dina biologiska föräldrar? - nej
trivs hemma? - ja
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? - när jag var mindre
Har skrikit och slagit din mamma? - Skrikit , men aldrig slagit
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? - vet inte tror inte det
Har du kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? - ja


VÄNNER:
Du har vänner? - ja
Du brukar vara med? - fanny & käller
Vem/vilka var du med sist? - fanny myy och kajza

Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - gud ja! finast hela högen! 
Är det okej att ha kill-kompisar? - Jadå till viss gräns
Har du pussat någon av dina kompisar? - jajamensan
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? - haha nej?
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - ne snarare fått vänner . :)



FJORTIS:
Du sminkar dej varje dag? - Nja sminkar mig knappt länggre
Putar med läpparna? - ja när jag pussas
Använder foundation på läpparna? - men aldrig, så FULT
Super dej packad varje helg? - nej
Du har pussat en tjej? - oh yes!

Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? - plattar håret gör ja 1-2 gånger i veckan, och nej jag har ingen fjortisfrisyr.
Ditt hår är knallblont? - definitivt inte!



ALKOHOL:
Har druckit alkohol? - Ja
När drack du alkohol senast? . Typ 2-3 veckor sen
Vem bjöd dej på alkohol? - öh fick en cider av marcus
Vad var det för sorts alkohol? - cider

Brukar du dricka alkohol? nja, 1 gång i månaden typ

ALLMÄNT:

Vart på dåligt humör den senaste tiden? - ja idag, men före det vare bra längesen
När grät du senast? - i förrgår
Du har gråtit över en kille du inte kunnat få? - nej
Du har slagit ner någon? - mja

Du har skadat någon med flit? - ja
Har du någon gång velat döda någon? - nej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0