How do you sleep while the rest of us cry?

i natt gick min bästaste finaste farfar bort. somnade in så fint.
vi samlades allihopa, Jag, Pappa, Gunilla, Faster Maria, Farbror Daniel Och David, Linda Lilly Leo, Lovisa Marcus, Loisan, Tiita, Felicia, Farmor. Alla satt vi vid hans sida hela dagen. Han låg där så fridfullt i sina finaste kläder.
Det gör ont så i hjärta och själ när dem man älskar går bort
. Att se dem jag älskar, med tårar rinnandes nedför kinderna ..
Jag vill ta allas allas tårar och och smärta och bära det själv så mina nära och kära slipper må såhär.
Sån fruktansvärd sorg.
Det är inte bara en Farfar. Det är en speciell fin och underbar människa som jag tillbringat halva tiden av min barndom tillsammans med. Det här är det värsta som hänt mig någonsin. Den värsta dagen i mitt liv.
Jag vet att du har det bra nu. Bättre än på länge. Att du fick somna in så fint, hemma. Precis som du önskade.
Jag kommer alltid bära med mig våra fina minnen Farfar. Alltid.
♥ Jag älskar dig, Vi älskar dig för alltid. Sov så gott ♥

♥ Vidar Fahlström 1947-2011 ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0