fullt ös medvetslös , eller ?

Shit vilken dag. Tvättade mellan 10-16 idag. Ulrika hämtade mig och Marcus runt halv 1? Så åkte vi på  polishuset sen till Marcus mormor så lämnade vi alla julklappar =) Sen hem. Efter en lite stund kom Mamma och hämtade upp mig.
Åkte först på dollar där köpte jag, 5-6 julklappar till :o En till Pappa, En til Loisan, 3 till Marcus Pappa ! och ett jätte fint fat som jag ska ha mitt födelesdagsfika på =)
Efter det kom vi på att vi va hungrig så min snälla mamma bjöd på maxmat ! <3
och såklart köpte hon med till Marcus som vi åkte hem och lämna ;) Sen vidare till Rusta.
Där jag köpte 3 jul klappar till ! shit .. onödigt men aja ! Jag gick med Alex och Amanda medans Mamma var inne på Jysk och köpte massa julklappar till mig , hihi :D trodde inte jag skulle få nå xD
Sen hem . Kom hem för ett tag sen och slog in alla julklappar tog säkert 1h .. Men det är roligt :D
ska alldeles strax gå över med julklappar till käller åt han och fanny =) men dom får banne mig inte öppna försen på julafton ! haha :) jag vill helst sova nu så det blir i morgon !!! :)


kissies !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0