friendship

När jag flyttade till Bollnäs hade jag inte en endaste vän här . Jag visste att det förmodligen skulle bli svårt att få några också .
Men jag har verkligen träffat så många fina människor här och funnit så många underbara nya vänner och är så otroligt tacksam för det och för att ni tagit så "väl hand om mig" . Det är så det känns , på riktigt !
Utan er skulle aldrig  Bollnäs blivit "mitt hem" . Tack för att ni accepterat mig för den jag är occh låtit mig komma in i era "gäng" jag känner verkligen att jag är en  utav er och att jag har på riktigt fått vänner för livet .
Tack för allt kära vänner och tack älskling för att jag fått lära känna dina underbara vänner och DIG ! NI ÄR BÄST ! PUSS !













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0