Dan före Min Dag

ligger i sängen. vaknat till och från hela tiden.
Igår hade jag och älsk MYS! först badade jag och använde alla mina nya underbara dofter och produkter.
Sen la vi oss i sängen med tända ljus i hela rummet och gav varandra helkroppsmassage. Och efter det film med chips dipp och dricka.

Idag är det annandagsbandy. Edsbyn-Bollnäs. Hejjahejja edsbyn!
jag ska hinna på stan, baka, och STÄDA. Så det blir mitt göra när Älsk är i byn.



och som alla andra fjortisar, host. börjat använda riccinolja, exakt ALLA verkar göra det.
men inte jag. ett av världens farligaste ämnen finns där i, och det har inte tagits fram för att ha i huvudet. vem vet vad det där kan få för bieffekter eller vad man trycker in i skallen? NEJ TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0