Dagen

har städat och blåst upp lite ballonger. Blir tre marrängtårtor i morgon, chokladbollar, bullar, kakor, och sockerkaka, känns ändå som det inte är tillräckligt .. :( Men de får duga .. :)
gick på stan i morse, köpte en bh - röd och röd spetstrosor, sexig man kommer va ikväll/imorgon ;)
bomb shell heta bh:n och gjorde verkligen så man fick snygg form på tuttarna :D

köpte även en "klänning" i storlek 158/164 till mig själv (A) skit snygg faktiskt ..
åå om 5h blir ja 18! helt sjukt :D kommer massa folk i morgon sen ska ju vi ut och äta, jag och hjärtat.
köpte en födelsedags present till honom idag med, han gissade rätt på första försököket å ja kunde inte hålla mig :( värsta tråkigt. får köpa nå nytt ..


ringde nyss taxi får se om hon ringer upp isf åker jag upp till framnäs och är med käller och fanny om inte så hoppas jag i ett underbart bad. hihi.

tar tillbaka det där med klänning. mer än tunika/tröja , stickad as fin på! 99:-

underkläder ;) bh: 99:- trosa: 50:-
SKITnöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0