Blogg - Opinion

Jag läser GALET många bloggar. Det är säkert runt 20-30 stycken kanske t.o.m mer.
Vissa följer jag via bloglovin och vissa går jag in på endå.
Tänkte ranka några styckna som jag alltid läser först och som är "underhållande" för min del.

1. Jackie Ferm Jag älskar att läsa henne blogg för den är så harmonisk. Inget ont , och alla saker kommer från hjärtat. Hon skriver mestadels om hennes vardag och hennes förflutna. Lite tips hit och dit. I like.


2. Paulina Danielsson Alla som läser min blogg har nog nån gång läst hennes blogg. Jag tycker den är underhållande. Hennes liv är händelserikt och har starka åsikter osv. Ett minus är väl henens uppdatering då och då.

3. Desirée Nilsson Hennes blog kan jag störa mig otroligt mycket på. Sagt till mig själv flera gånger att JAG SKA sluta läsa. Men hon är den enda med grym uppdatering därför går jag in ofta för att ha nå att göra.


4. Kenza Hon finns det väl egentligen inte så mycket att läsa om. Men jag tycker om att kolla på hennes bilder för hon är så otroligt fin. När hon är utomlands som oxå är ganska ofta är det riktigt kul att kolla på alla bilder. 


5. Alexandra Älskar hennes blogg. Hur hon provocerar hela tiden. Hon har ju många haters men endå fortsätter alla att kika in på hennes blogg, man kan bara inte låta bli ju ;)


6. Amir Han är som Paow. Starka åsikter och nästan ALLTID rätt. Sen att han är bög , (älskar bögar!) gör det hela mycket roligare. Och att följa hans viktimingskning som är runt 24kg detta år och se hur han förändras är så otroligt intressant. Har läst hans blogg FLERA år nu!


7. Hugo Läste hans blogg mer förut då han var tllsammans med Paulina. Den har svalnat lite. Men han är ju jämt så klumpig och kolla på hans videos är grymt roligt!


8. Rosanna ååg love her! så himla skön personlighet som strålar genom hela bloggen. (hon och jackie bor ju tillsammans) det var även hos henne jag vann angry birds kuddarna !;)


9.  Vicky läser den mest för att hon kommer ifrån söderhamn och är transsexuell och har flyttat till sthlm.


10. Foki hon är oxå en sån blogg som jag bara går in och kollar på alla bilder. Eftersom hon bor  i Thailand nu så är det så himla fina bilder!


Lite mindre bloggar jag läser , nästan dagligen .
alexandra
sofia
emma
thove
jessica
olivia
anja
cajsa
ida
pernilla
elin
LORENA

Sen så läser jag'
Gossips och No more mr nice guy

Hoppas ni hittar nån som passar just er ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0