andra advent

hade så fruktansvärt roligt igååår! däckade runt halv 4 med kläderna på.
tror sista folket gick vid 4-5. vaknade vid halv 10 tror jag. Klev upp och dammsög och torka golven. Inte nå bakis alls.
Jag och becka drog på hg och käkade kebabpizza. sen följde jag henne till tåget.
gick hem och la mig i ett bad. sen vid halv 6 gick jag och fanny ut och gick. Tills jag nyss kom hem.
bästa helgen på länge! redan sugen på en till fest! hiiihi.. kanske jag kan hålla mig till nyår, kanske inte, will seee!
nu ska jag lägga mig undertäcker och kika film. Skola i morgon 0830-1530. Naturkunskap och Svenska. Måste gå. Ledig tisdag och onsdag. skön vecka! hörs.
orkar inte lägga upp så mycket bilder då dem finns på facebook.







dom (bra) bilderna är jonsson joels!

-
tror det var 4-5 månader sedan jag var såhär jävla full. Eller vet inte ens om jag nånsin varit så full.
första gången ever jag shottade. Lakrits. så jävla gott, shotta med alla tror ja! blev väl minst 10st iallafall!
4 groggar och 3 cider. Yeah! tack alla för kvällen det här gör vi OM!!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0