9 september


igår när jag badade så drog jag strömkabel in till toan och då hade batteriet på strömkabeln ramlat ner i skurhinken. Så efter ett tag slutade den ladda. Och jag och älsk kan inte sova utan film så det fick bli såhär igår!:) mysigt men det är ändå mysigast i sängen. <3
ja la iaf batteriet på elementet över natten så funkade det i morse.. pjjhuu! :D
gick även och bokade min första körlektion 0935 på måndag.. NERVÖST!
hhahaah fy... aja nån gång ska va den första och alla är nybörjare nån gång...

min frukosrt i morse.
äggröra. skink macka, röbetsallad och köttbulle macka plus oboy <3
gick på ica idag och handalde julskul julclementiner och lite annat godis som står så fint i skålar här hemma. SÅ MYS! älskar mys! hahaha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0