6/12

Hallo.
Känner ingen större blogglust men nåväl.
Lediga idag. Klev upp vid 10? tvättade 5 maskiner tvätt DÖ jobbigt!
mendans ja sparng upp och ner möblera jag dammsugade och torkade golven.
träffade mamma fick en lysande tomte och en ljusstake MYS.
när marcus åkte på bandy så bakade jag bullar 70 st.
fryste in 7 påsar ska spara min 4 tills jag fyller år. hihi.
haft så otroligt ont i magen idag aldrig haft så ont faktiskt.. vet inte va det är. ägglossning kan väl inte göra så ont? eller kan det de? aja. nu ska jah kolla på värsta pojkvänsakademin och sova.
Sleep Tight <3

Kommentarer
Postat av: Jenna

Ägglossning kan de nog vara! Hade så grymt ont av det förut så att jag inte kunde ens röra mig, fick ligga ner och kura ihop mig helt och hållet för de kändes som att hela magen krampade :c

2011-12-08 @ 17:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0