20 december 2011

Nemmen god morron ! Jag klev upp för en stund sen och klätt på mig .
ska alldels strax gå till driver och köra . Kul . Men jag ställer nog in morgondagens lektion .
Spar dom jag har kvar tills jag kört lite mer hemma . Känns smartast så ?
Älsk är ledig idag så förhoppningsvis sover han när jag kommer hem igen så kan vi äta mysfrukost tillsammans <3
hihi . Måste även iväg och köpa ritblock och pennor till Amanda i julklapp och julpapper, så jag kan slå in det sista . Ge mig fredag ! dagarna går föööör sakta ju .. Aja ses sen ! :)

glöm inte att bli medlem här ! Jag blev ju medlem i förrgår och redan tjänat 310 kronor ! låter bra i min plånka det !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0