19/12

Halllo ! Igår kom ju Marcus hem. Var lagomt sur på han kan jag lova. Efter ett tag slocknade han i sängen. Sov så jäkla sött så jag var tvungen att pussa på han tills han vakna ! Låg i sängen och myste och fick nå impuls och gick till ica och handlade kvart i 10 liksom :) sen kollade vi på step up 3 och sov <3
Sov ända till kvart i 8 i morse ! dock var jag upp och hosta och drack flera gånger i natt men endå :)
Nu har han knatat iväg till skolan och jag ska gå till Driver på dubbellektion , blä vill inte !
Efter klockan 1 kommer Mamma hit så ska vi åka på stan, dollar / och ut till rusta och kika på lite fler julklappar . Hoppas jag hittar så jag kan pusta ut och känna mig nöjd . Aja see u later . Önskar er alla en riktigt mysig måndag ! Julafton om 5 daar !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0