15/12 2011 ..

Hej - ännu en dag har man vaknat upp. Mår bättre idag än igår. Tror jag. Än så länge iallafall.
Har varit och väg och sola (IGEN!) fast jag solar bara 10 minuter nu. Jag var tvungen att sola idag för jag glömde mitt smink hos Farfar igår. Pudret! Klarar mig nog inte utan det på nosen. Men a det får gå idag då!
Fabror skulle ta med sig det idag hem eller ja. Till Byn då.
Dit ska ju jag endå om 1h. Gå till Pingstkyrkan där Mamma jobba och äta Julbord! Kom ni oxå 110:- ..
Bufé då. Tror Mamma skulle bjuda mig en sån tur jag har ! Kanske blir Källarn ikväll . Skulle egentligen ha tvättat mellan 16-19 men om det finns tid i morron så gör jag det då istället för har endå inget planerat.
Mina vecka då det är jul är verkligen FULLspäckad kommer inte hinna andas 1 sekund.

24 - Julafton
25 -
26 - Fika hos Mamma med folket i Edsbyn, Annandagsbandy, supa, bonden (biljett måste köpas! 230-270:- minns inte riktigt nå band som spelar.)
27 - fyller ÅR! och det kommer folk hit tills oss (mig och Marcus)
28 - Valbo med älsk
29/30 begravning .. <3
31 - NYTT ÅR !

Jag längtar till det mesta utom den sorgsa delen. Men det ska göras och det är lika bra att välkomna det nya året med glädje istället för att börja med en begravning .. <3
Nu ska jag göra mig klar och kila till bussen. Var rädd om dom ni Älskar. Puss och Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0