12 december 2011

God morgon Blogreader's. Vaknade runt 8. Gick upp på toa och drack lite, kikade ut i hopp om att det kommit snö, och visst hade de det ! det snöar för fullt just nu också . Så otroligt mysigt att jag bad Marcus dra sär gardinerna lite så jag kunde ligga i sängen och titta ut , så mysigt hihi .
Ligger faktiskt fortfarande i sängen (A) läst bloggar, spelat cpäckel bubble witch på FB som jag aldrig klarar. Stått på samma bana en månad .. Ska strax gå upp och äta frukost :) ostmackor och te yum !
Sen blir det väl att fixa sig lite. Ska på stan med Fanny och Alexandra är säkert också med, ååh så mysigt !
vi hörs senare. Puss !

för exakt ett år sedan såg jag ut såhär . Tycker jag såg bätte ut förut, haha hmm ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0