Summer of 2011

Har du druckit tills du spytt? hahahhaha, ja! skitroligt!
Sårat någon? har jag nog
Förlorat en vän? ingen som jag saknar
Träffat nya människor? Ja ! :) 
Kysst en främling? nej
Tagit droger? never
Haft en sommarflört? nej 
Gråtit? ja
Skrattat tills du kissat på dig? nej 
Tältat? ne, faktiskt inte!
Varit vaken en hel natt? ja, eller nästan iallafall
Solat? knappt :o

 

Badat? haha nope!
Gjort dig riktigt illa? ja eller typ
Gjort några nya percingar/ tatueringar? nepp det har jag inte!
Läst en bok? börjat läsa, körkortsteorin idag :) men ingenting annat. Sommarlov ju !
Skickat fel sms med flit? nej? x) varför gör man det?

Suttit vid datan en hel natt? ne men MKT!
Solat naken? nej?
Fått utegångsförbud? haha, av vem? Marcus eller?;)
Sagt “jag älskar dig" och menat det? Ja!
Varit i slagsmål? Ja


Pussat någon utav samma kön? Ja
Kysst någon i regnet? Ja
Kysst någon i skogen? Ja
Kysst någon du inte borde? Ne!  
Tappat rösten? Nästan
varit på festival? nej
Gått upp i vikt? nej
Gått ner i vikt? ja

Brännt dig? ne eller ja tungan då 
Varit utomlands? ne men vill i vinter!
Gjort ett bra köp? ne
Tagit upp kontakten med en gammal vän? mja
Sovit under bar himmel? ne
Vad kommer du sakna mest? SOVA, slappheten, men endå skönt att få rutiner igen

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0