snooooodde av cajsa

Namn: Carolina "carro" Fahlström
Msn: [email protected] men aldrig inne.

Födelsedatum: 27 december 1993
Stjärntecken: stenbock
Bilddagbok: carrofaahlstrom

TONÅREN
Hur gammal är du: 17
Hur tycker du att du har det hemma: Helt Okej
Har du bra självförtroende: Ne
Kan du lita på dig själv: Jarå
Är du nöjd över dina bröst: "får väll va nöjd me de ja har, hade ju kunnat vart värre!"

Är du nöjd över din rumpa: ja det är jag.

Hur tycker du att ditt liv är: upp och ner , ner och upp ! ..
Har du ett bra liv tycker du: ibland
Vill du ändra på något i ditt liv: ibland. men ja vissa saker.
Är du nöjd över din kropp: Nej 
Något du vill ändra över din kropp: Ja
Kan du själv säga att du tycker att du e söt: Nej


KÄRLEK
Har du någon kille: ja tror det?
gillar du någon: ja det gör jag verkligen.
som heter: Marcus ♥
Tycker du om när en kille rör vid dig: Ja, oftast
Måste han fråga innan han gör de? : Men nej

Vill du leva tillsammans med någon, eller vill du ha ett singelliv: jag vill spendera hela mitt liv med Marcus och ingen annan.
Gillar du långa eller korta förhållanden mest: långa
När en kille gör slut, blir du ledsen: förstörd

Hur många har du haft sex med: under 10 fler än 5.
Har du haft mer än 5 sexställningar: ja


VÄNNER

Har du bra vänner: mja

Du tycker om att va med dina vänner: ja
Har du många vänner: ne. Men är inte vän med vem som helst heller och dom jag har är guld värd.
Vad heter dina bästa vänner:  känner inte att jag har någon sån. Men jag tycker om att umgås med, Fanny Amanda & Ida!
Vad är bäst tycker du, få bra vänner, eller med många som man inte kan lita på till hundra: få bra


Mogenhet
Låter du din kille ta på dina bröst: mja ibland x]
rumpa:
Ja
Har många sagt att du är mogen för din ålder: Ja
Har många sagt att du ser äldre ut än vad du är: Ja och tvärtom haha
Har du fått höfter: ja fy
Tycker du om att vara på stan eller att vara med kompisar hemma?: både ich
Du älskar att shoppa: ne, drygt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0