Skärgårn

Är i "marcus" stuga nu med han och miguel. det första vi gjorde var att dra ut med båten och var ute i 3 timmar, jag skulle också fiska men spöet var visst sönder så fick sitta och kolla på dom istället. Sen åkte vi tillbaka och så gjorde jag hamburgare medans dom plockade mask, så åt vi sen har vi varit ute i några timmar nu och metat.
Marcus får fisk typ hela tiden, mindre med tur för mig och miguel :p dom är fortfarande ute men jag gick in en stund. tror jag ska ta en varm dusch nu och sitta och kika på killarna. Ibland är livet för underbart <3
schteek på balkony tidigare idag
min och marcus bebis <3
där vi är nu :)
Ååh vad underbart det är att vara här! Längst ner ser ni Marcus havsgädda!
ne nu ska jag knalla in i duschen, dom andra drog ut med båten igen dom!
see ya ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0