Last Day

Fifaan va kul jag hade igåår! så mycket som jag skrattade igår har jag inte gjort sen sist vi sågs..
Gick och mötte upp cajsa och kim på max så käkade dom, redan där blev det ASgrav
gick hem till mig och lämnade sakerna sen till ica och köpte godis.
Sen hem till mig igen. När vi skulle gå upp för trappan så gick jag bakom kim
och han hoppar på kryckor så jag fick kryckan rätt i pannan så de smacka te xD
hahahaha fifan va kul de va
sen knäppte vi kort, och spelade kort, xD jag vann typ hela tin för en gångs skull :D
kollade på skräckis gjorde vi med och kim smygsöp ;) haha kung kväll !
hoppas de blir en till snart igen ;)
<3
Bilderna vi tog är dom fulaste jag nånsin sett på mig själv..
men roligt hade vi så därför tänkte jag bjuda er på några utav dom *milda* bilderna :D
tack för kvällen ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0