Intresseklubben antecknar?

Nämn något som gjorde dig glad igår: Ingenting

Vad gjorde du kl 08 imorse: sov

Vad gjorde du för 15 min sedan: låg i sängen och spela de poker :) som nu.

Det sista du sa högt: VEM??

Det senaste någon sa till dig: anton

Vad har du druckit idag: coca cola

Vad var det senaste du åt: korv med bröd

Vad var det senaste du köpte: en golfklubba att "låna" å spela med

Vad är det för färg på din ytterdörr: brun

Vad är det för väder hos dig nu: molningt men varmt

Godaste glassmaken: ååh allt glass är nästan gott!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ne det gör jag inte, man kan ju inte va kär i nån man inte känner?

Sover du tungt: nja , mer förut

Drömmer du mardrömmar: ne eller kommer aldrig ihåg mina drömmar

Trivs du med ditt jobb: går i skolan och det trivs jag någorlunda med

Favoritklädsel: mjukis och hoodie , skönast iallafall annars leggings o tröja

Favoritlåt just nu: vet inte

Vad ser du om du tittar till höger: min sida av sängen och vägg

Vad gör dig glad just nu: marcus när han är glad..

Vad ska du göra härnäst: gå på toa och ligga här

Höger eller vänsterhänt: vänster

Humör just nu: trött , orolig

Favoritgodis: olika, de mesta är gott men inte surt och choklad :)

Kläder just nu:mjukis och linne

Sommarplaner: sommar är ju typ slut och det har inte hänt nånting ännu.

Hur många kuddar sover du med: vi har 4 var

Spelar du något instrument: ne

Morgon eller nattmänniska: morgon


Vad är viktigast för dig: familj, marcus, djuren vännerna

Är du kittlig: ne

Snarkar du: då jag är täppt

Stjärntecken: stenbock

Äckligaste insekten: spindlar!!..

Längtar du mest efter just nu: en utlandsresa!

 

Matvanor:

Bästa maträtt? korvstroganoff
Bästa dryck? vatten, juice, cola

Hat dryck och maträtt? mjölk / fiskbullar

Bästa alkoholdryck? ingen!! blä.

Använder du smör på smörgåsen? Ja 
Smågodis eller färdiga påsar? beror


Shoppingvanor:

Hur mycket shoppar du för varje månad? typ ingenting just nu förut kanske 1000-1500

Har du mer skor än kläder? ne -.-

Favoritplagg? vet ej :p mjukis kanske, eller min gråa tröja

Hatplagg? vet ej

Arbete, utbildning:

Jobbar eller pluggar du? pluggar frisör

Vad vill du bli? brandman

Trivs du med ditt jobb/din utbildning? yes

Är lönen viktigast? mja

Boende:

Lägenhet eller hus? just nu lägenhet, senare HUS!

Landet eller mitt i stan? landet!

Mysigt eller sterilt? mysigt

Lite allt möjligt:

Har du barn? inte ännu

Är otrohet okej? verkligen inte

Älskar du någon? ja

Betyder familjen mycket för dig? ja

Är du lojal? jag tycker det.

Tycker du om att dricka dig full? ibland

Hemmafest eller krogen? hemmafest

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0