Gårdagen var toppen! fast nee..


Hade så jävla roligt med Fanny hos Käller med Massa folk! runt 11 drog vi ner till rosenström och runt 12 förstördes hela kvällen. Men det tänker jag inte skriva här, utan jag tänker se min kväll som toppen! och glömma resten.
jag igår! körde på vita jeans svart linne och klackisar! miiijaou!
mandy and meee
jag och finis
man of the partey
carro fanny & jessika
(haha älskar fanny på den här bilden! x)
blev inte så mycket bilder igår... men får tacka alla som gjorde det gött hos Käller!
-
Idag vaknade man upp och mådde mindre bra, legat i sängen hela dagen.
(förutom en välbehövlig dusch och en promenix till ica nyss)
Hade världens huvudvärk
Hjärnskakning, har haft det 3 gånger förut så är ganska van.. (spyr lite sen går det över)
ont från halsen ner i hela ryggen öm, och ont när jag andas i ryggen och bröstkorgen.
vet inte hur jag lyckats eller vad jag ska göra för att det ska göra mindre ont.
Tar TID att vända på sig i sängen sjukt drygt...
men men det går väl över...
-
hörs i morn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0