CURRY PASTA MED KYCKLING

fifan vad jag är proppmätt nu! känns som magen ska sprängas!
tänkte tipsa om världens godaste mat! läs rubrik... som till och med JAG kan laga.
Ingredienser:
Grillad Kyckling
Kräm Fräsh (orkar inte kolla stavning)
Paprika
Curry krydda!
Pasta (penner)
köttbuljong

-
SÅHÄR gör man :) eller iallafall jag
1. kokar vatten med salt och häver i pastan
2. skär paprikan
3. rensar kycklingen
4. häver i köttbuljong i en kastrull och margarin
och kräm fräschen och papriken
när det börjar koka häver jag i curry och svartpeppar

(curry måste man ju ha. men sen kan man krydda med vad man vill)
jag brukar oxå ha i lite sweet chili sås.
Häver i kycklingen i en skål och pastan när den är klar
och på med såsen!
så sjukt jävla gott!
(bild ifrån resturang.. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0