3 senaste dagarna

Måndags: så klev jag upp vid 10 :) tog ut hundarna och vid halv 12 kom Pappa och Loisan och hämtade mig så åkte vi och hämtade Marcus vid busstation. Sen till Voxna. Där vi packade in oss 7 i bilen! Åkte till Farfar och sa hej. Sen till Brakka.
Jag marcus lovisa marcus tog båten ut och fiskade precis nedanför studan.
Sen in tillbaks och åt kolbullar! (mums) sen ut igen. Sen åkte jag pappa marcus ut en stund, med båtbotorn. Så hämtade vi upp Johan som gått vid sidan av ön.
Sen tillbaks lämnade Johan. Så åkte alla utom Loisan & Johan med till stenarna och fiska var väl tillbaks runt 18.
Då åkte jag marcus lovisa och pappa ut och var borta 3-4 h, fick ett antal aborrar & mörtar och marcus fick en Gädda.
Vi var väl hemma hos Pappa runt 11 då blev de te och mackor och sängen ! :)
blev inga kort för min mobil var dööööd..
hade en TOPPENbra dag!
-
Tisdags klev vi upp vid 10 :) käkade frukost, satt ute. Tog moppen till Macken och käkade glass.
Sen åkte jag pappa och marcus och kollade på lite sjöar. vid 1825 tog vi bussen till Bollnäs.
Gick vi och handlade på ica, egen sallad ! (göttans.) Sen sov vi ganska tidigt.
-
Idag så klev vi också upp tio. Jag fick frukost på sängen för första gången! tack för det!
Sen gick vi till tunneln. Marcus fiskade och jag stekte på en sten ute i vattnet.
Fick skjuts av Marcus pappa tillbaks hem klockan 2. och nu sitter jag hemma i sängen.
ska väl ta och göra en hamburgare strax och en dusch skulle sitta fint.. Lägger in lite bilder från idag senare.
(för jag har mobilt internet och då måste jag ta ut den för att kabeln till mobilen ska funka...)
-

Hare göttans så länge och njut av solens strålar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0