2011-08-14

God Morgon. Ligger just nu i soffan efter att plockat ihop lite och käkat frukost tänkte berätta lite om gårdagen.
Jag och Marcus klev upp runt 12, åt frukost sen drog vi ner på stan och kikade på marknaden.
Alle kom och hämtade honom för att dom skulle på dragracingen i söderhamn. Så då tog jag bussen till Edsbyn och kikade när peter mamma och mormor städade ur mammas lägenhet.

Sen åkte vi upp till huset en sväng sen skjutsade hon mig till bussen som gick 1645.
När jag kom hem slängde jag snabbt i hårfärg (RÖD) och så kom Ida en snabbis.

När hon gick hoppade jag i duschen sen blev det fix.
Klockan 1940 tog jag marcus och erik bussen till Alfta där det sög, käkade Pizza så tog vi 2202 bussen hem.

träffade även Emma en sväng :) När vi kom hem badade jag (efter att varit ute i KYLAN i nån timme så var man genom fryssen) sne myste vi och sov! <3

en ganska bra dag endå :)
Igår så fyllde min älskade, finaste bästaste hund 8 år!
tiden går så otroligt fort.. Grattis på födelsedagen Slebbis! <3
under reparation
två bilder på våran uggla :) (pussi)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0