2011-08-12

Tjoppelitjenis.
Igår blev det inget Cajsa.. Bestämde att vi skulle vänta tills på Tisdag istället, lika bra!
Så marcus drog ut och jag somnade i fåtöljen, tills Fanny kom och plingade på!
pratade med henne en bra stund. Marcus hann komma hem å.
Sen kom Miguel med söta Alexandra satt vi och myste med henne en bra stund också!
tror dom gick runt 7-8. Plus att jag klippte av det slitna på Fanny. :)
Efter det skulle vi Fiska med Alle och Ida men det blev ingenting igår heller...
Så blev data hela kvällen sen mös vi framför film! :)
-
Idag så kom Pappa och dunkade på dörren HALV NIO! blev lite småttgalen.
Låg kvar i sängen tills 9. Sen åkte jag och Pappa till Driver och skrev in mig plus köpte paket 2, och bilgrejs.
Vilket blev 10300 ajj i plånkan.. Men det är de väl värt i slutändan, har ju det hela livet sen så.
Efter det åkte vi till ÖB, och åkte runt på massa småvägar i söderhamn.
Sen Rusta, A&H, Granngården, Sibylla, o massa mer tråkiga butiker..
Köpte en sladd tlll TV:n så i morgon blir det att möblera om ! :) wie.
Vi får se vad som händer ikväll. Har inte direkt mycket pengar att röra mig med om man säger så.
hörs i morron. kanske.
-
och kan inte alla sluta lägga ner energi på små saker? låt mig va om ni måste bråka med mig. Pallar inte bry mig ett skit längre. Tack o hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0