2011-08-10

TJOBARO!
Vaknade från och till för det var någon jävel som börrade i väggarn åtta på mörn!
samtidigt som dom spelade arabisk folkmusik dunkadunka HÖGT!
men klev upp klockan 12, hade Ida skickat och fråga om jag kunde fixa hennes hår!
jamen visst, höppa in i dusche käka frulle på balkongen och sen köm hon!
gick vi på ica och köpte hårfärg sen körde vi igång ba!
först med hetta sen folieslingor, blev väl en sisådär skillnad.
Längtar tills jag börjar skolan igen så man får använda riktigta saker.

VI KÄKADE ÄVEN hemma, fast gick på stan och hon köpte räker o ris,
och jag nudlar med kyckling på THAI, sen köpte jag även hem curry pasta med kycklig till älsk !
nu är det meningen att ida och alle ska höra av sig så vi kan åka och fiska men de harom
nte gjort än så VET inT om de blir nååge! för kl är mkt !
och sen i mörn ska jag vara med Cajsa.
och kanske klippa Fanny.
Annars är jag förhoppningsvis med Henne EL. Kim på fredag :)
lördag ska jag på bröllopis! och på tisdag ska jag KIM CAJSA EMELIE och kanske (IDA) köra lite film, götta, och lan at my place ! det är gött sörru! tjingelingen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0