Underbara dag

Jag och babe drog till bollnäs som ni vet och käkade på Kina, alltså 30 spänn för ett glas B cola rena rånet förfan! Me gött vare! drog och stekte i solen innan vi tog bussen till byn. Gick hem till mig och hämta cykeln, drog till Ole och hämtade huvudverks tablett sen till Multi där vi satt till 20, då jag elina och alex gick till söder, vänta tills elinas buss kom sen så satt jag och alex och prata till tobbe och eric kom då gick alex med dom hem. Och nu sitter jag här. Ska duscha och så kommer älskling och sover med mig!:D i morron med fy vad underbart :') !
Första bilderna på oss nykter ! ;D kan verkligen säga att det här är bjudbilder ifrån min sida iallafall.
Elina är ju snygg som vanlit hon ;) och TACK underbara du för dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0