Tidsfördriv

Fem SKULLE

Skulle du vilja vara längre?
varken längre eller kortare nöjd som jag är!
Skulle du vilja väga mer?
Haha ne verkligen inte, isf mindre
Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon?
Ja..
Skulle du vilja ha sex med en kändis?
Nej klarar mig bra endå.
Skulle du vilja dricka dig full nu?
det är Möjligt. 

Tio KAN

Kan du röra på öronen?

ja

Kan du slicka dig på näsan?

Nepp

Kan du kolla i kors med ögonen?

Ja

Kan dina föräldrar lita på dig?

Mamma kan det

Kan du låta bli att prata på 4 timmar?

Inte i vaket tillstånd?

Kan du vara på fest utan att dricka?

Ja det kan jag, om jag vill!

Kan dina vänner lita på dig?

Ja

Kan du tänka dig att pierca naveln?

Jag har det redan. Men skulle ALDRIG göra om det, fyfan vilken smärta :P

Kan du suga?

Fel person att fråga, haha!

Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?
Ja


Femton HAR


Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?

För väldigt längesen isånnafall

Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?

Min mamma iallafall

Har du ett syskon?

Ne jag har 5, Johan 96, Lovisa 00, Alex 01, Marcus 02, Amanda 04.

Har du varit full den här månaden?

Ja eller inte full, men lull iallafall ;)

Har du någonsin haft sex med någon den här månaden?

Mmmh ;)

Har dina föräldrar ljugit för dig?

Förmodligen

Har du redan tröttnat på dom här frågorna?

Kul med frågor

Har du borstat tänderna den senaste timmen?

Nej, inte sen igår kvälls

Har du pussat någon som är fyra år äldre?

Nja eller jo det har ja väl.

Har du haft sex med någon som är fyra år äldre?

m

Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?

nej.

Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger?

Ja och det kommer ALDRIG att hända.

Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det?

HAHA ah flertal gånger

Har du haft sex med mer än tre personer?

Ja, det har jag. Men inte samtidigt.

Har du ljugit på någon fråga än då?

Nej


Tjugo VEM


Vem är din bäste vän?

Jag har ingen "bästa" vän.

Vem älskar du?

Min familj, Mina vänner, Våra djur, och min fina underbara älskling!

Vem hade du senast sex med?

Marcus

Vem vill du bli full med?

hmm "the old gang"!

Vem är den bästa artisten?
Ingen aning.

Vem pratade du senast i telefon med?

Marcus

Vem har du en liten crush i?

vadå crush?

Vem är snyggast i världen?

Paul Walker och Robert Pattison!

Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?

Mamma

Vem är snällast i världen?

Ja du ingen aning tomten kanske

Vem är din bästa kompis?

Ja, det har inte ändrats sedan sist.
Vem vill du prata med?

Det vet den.

Vem sov du med senast?

Älskling <3

Vem såg du full senast?

Marcus, haha jävla pajas

Vem vet allt om dig?

Dennis då.

Vem kysste du senast?

Marcus!

Vem kramade du senast?

och marcus igen!

Vem kan berätta allt för dig?

Inte vet jag. Den som känner för det.

Vem kan du berätta allt för?

.. den som vet allt om mig då.
Vem hatar du?
hatar ingen


--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0