Lite tid över

Kom på nu att jag har ju lite tid över så då kan jag ju skriva om helgen hitills.
I Torsdags så skulle jag vara med Elina. Men då svarade inte hon på ett tag så då åkte jag med till Bollnäs. Då bestämde jag och Amanda att vi skulle kika film med grabbarna. Så det gjorde vi hyrde the messenger 2? Och så kikade vi hemma hos Marcus. Somnade vi ett kanske.
-
Fredags åkte jag hem med 0940 bussen och duschade mig och fixade mig så kom mamma och hämtade mig klockan 12 och så åkte vi till rengsjö på Ethels 70års firande käkade mat och fika sen åkte vi tillbaks hemåt och då hoppade jag av i bollnäs hos Marcus. Gick typ direkt ut och mötte Amanda så gick vi på stan och träffade lite folk sen hem till marcus och kollade på en film och sen drog han och käkade hos sin pappa. Då kom Larra och hämtade oss så åkte vi hem till amanda så hon fick hämta kläder, sen hämta alkohol och sist handlade vi groggvirke och korv.
Efter det åkte vi hem till Marcus (själva) och började fixa oss lite och hinka groggar. Drog vid 8 ner till långnäs med lite folk men där fanns det ju ingen grill så vi käkade kall korv. Sen drog jag timmy amanda och marcus till marcus igen och så kom Alle och ida så körde vi ölspelet till ingen orkade mer. Sen drog ida och alle och då tog vi ett varsin sovrum, höhö! amanda och timmy sov kvar.
-
Lördag vaknade här hos Marcus vid 10 kanske. Vid 12 kom Dennis och hämtade mig (första gången på 4 månader vi ses) så det var ganska skönt och kunna umågs som vänner. Men iallafall så åkte vi hem till Mamma och Peter och käkade Påskmat sen skjutsade mamma mig tillbaka till Bollnäs. Jag och Marcus har nu duschat och Amanda är på väg. Marcus ska i väg och dricka så vi får se vad vi hittar på för bus!:) Fint väder är det ju iallafall!:D
-
Sådär nu har ni en liten aning om vad som hänt ;) Ha en känon lördag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0