Good Good Night

Ska lägga mig framför big brother. Hann aldrig kika på dom jag inte sett får göra det en annan gång. Har stor städat min lägenhet och insett hur mysigt och bra jag egentligen har det! Dessutom så ringde Mamma precis och frågade om jag ville åka med till bollnäs i morgon bitti så jag gör nog det! Lite egen tid. Men nu blir det BB och försöka sova i sin egen säng och ensam! buhu! (miss you älskling.) God natt och sov gott ni som läser! [:
Efter sommaren när tatton förmodligen blivit ännu fulare, blir det att fixa till den! (om det går! förhoppningsvis....) struntar i om andra tycker den ser "bra" ut för det gör inte jag. Så innan det blir en ny ska den här göras klart!
Jag längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0