Blogga igen

Wihooe nu ska jag äntligen börja få blogga igen. Varit lite tråkigt faktiskt. Så nu har jag suttit en timme och fixat någorlunda design. Iallafall tycker jag för min egen skull. (så nu kan vissa sluta tjata!:D)
Så vad har jag gjort i helgen då?

Fredags så blev det pannkaka av allt ihopa. Tur man har så himla goa vänner! Tog iallafall bussen till Bollnäs och gick hem till Amanda med henne. Hon åt och så fixade vi oss. Sen vid 21 kom Lars, Per, & Basse och hämtade oss så åkte vi till Söderhamn på in da club? var som ett dagis med musik. Ingenting för mig! Men hade riktigt trevligt ändå!:) Vid elva åkte vi till Donken sen tillbaks till Bollnäs. Där jag hoppade av på Långnäs för Marcus var där så gick vi hem till han och "sov". ;)

Lördag vaknade av jätte fint väder och världens baksmälle huvvevärk! gick på nya konditoriet och köpte frukost till oss. Sen när jag kom tillbaks frågade marcus mamma om vi ville åka med till deras stuga. efter många om och men så gjorde vi det! Skit fint där, hoppas jag får åka med dit någon mera gång! Vi åt grillat och spelade TP, jag och marcus duschade och kikade film. Fast jag somnade vid 22 (a).

Söndag fick kliva upp astidigt typ 10? fast då hade jag ju ändå sovit typ 11h? Haha. Då blev det packa ihop och fara. Stannade hos Marcus en stund. Sen tog jag bussen hem. Och nu är jag hemma. Mamma har hämtat min cykel hos Ulf och jag håller på och tvättat. Ska springa ner och hämta det snart + duscha. Sen försöka hinna se klart på alla missade bb avsnitt innan utröstningen ikväll. Super helg må jag säga!

Jag ska göra allt. För dig. För mig. För oss. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0