2011-04-29

Hej! passar på att skriva lite nu eftersom det är en halvtimme kvar innan bussen går och jag är klar.
Ser ut att bli fint väder idag så HÅLL tummarna för att det håller i sig tills i morron!
-
Men a snart drar jag iväg till Gävle, ovanligt? nä, men ska för en gångs skull inte till skolan.
Och får förhoppningsvis sällskap av Andréa och Linda på tåget :)
Hoppas jag hittar det jag vill ha, köpte en del igår också men a :)
Stannar hos älskling sen, har inte träffat han sen tisdags typ ju :)
Skriver lite osammanhängande men det får ni ta.
Mamma kommer in med lite dricka sen och grillen.
Om jag åker hem i morron måste jag försöka ta mig dit och leta reda på mina klackskor?
men hur ska jag hinna det när jag ska städa ute och inne, duscha, locka håret, gå och handla, på typ 3h bara? Känner mig redan stressad men det gillar jag och taggad till tusen är jag också!
Wiho ha en jävligt bra helg allihopa för det ska jag PUSS!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0