2011-04-21

God morron! Eller godmiddag. Kattjäveln väckte mig halv 5 i morse också. Sen dess har jag inte kunnat somna om. Tänkte tipsa om en komedi/drama film som heter "life as we know it" helt okej bra faktiskt!
Om 20 minuter tänkte jag cykla mot ica och kanske köpa en sallad. Annars vidare mot amanda skola och åka med mamma och amanda hem. Då kommer Linda och så ska jag klippa henne (som jag sa igår?)
Senare så vet jag inte hur det blir med Elina? hör av dig om du läser det här höhö :D
Källarn ska jag iallafall på, för ikväll ska vi måla påskägg och äta dom :D + att Gunilla jobbar då kan kvällen bara bli bra ju =) Typ så ser min dag ut. kommer ju vara på vift hela dagen känns det som så förvänta er inget mera inlägg försen ikväll/imorron.
Tänkte slänga in ett inlägg om helgen alldels strax.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0